juwelen opbergen

25 aug


kara pasley


one womens haven


gabriels good tidings


make it, love it


ijsblokmaker – hoe heet zoiets?


vintage schaaltjes en kopjes

7 Reacties naar “juwelen opbergen”

  1. Dorien augustus 26, 2011 bij 10:25 am #

    Die vintage schaaltjes en kopjes vind ik het leukste :) !

  2. Kelly augustus 26, 2011 bij 11:47 am #

    Leuke tips!

  3. Liann. augustus 26, 2011 bij 2:59 pm #

    Wat een leuke ideeën!

  4. Sanne augustus 26, 2011 bij 8:38 pm #

    Leuke ideeën. Bedankt voor je bezoekje bij mij en je lieve reactie!

  5. Evelien augustus 27, 2011 bij 2:44 pm #

    Leuk in die schaaltjes!

  6. Saskia augustus 27, 2011 bij 8:29 pm #

    Handig hoor. Gelukkig heb ik maar 2 doosjes nodig aangezien ik niet zoveel sieraden heb ;) En wat in die doosjes zit draag ik echt nooit haha :’)

  7. birgit augustus 30, 2011 bij 8:35 pm #

    ik heb dat laatste, al mijn sieraden in kommetjes :) erg handig.
    xoxo

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

