mist

31 Aug

jij: ‘mist’
ik: ‘hé?’
jij: ‘mistig’
ik: ‘waar?’
jij: ‘in mijn hoofd’
ik: ‘hoezo?’
jij: ‘door jou’
ik: ‘o’
jij: ‘ja, o’

4 Reacties to “mist”

  1. Sisely.nl augustus 31, 2011 bij 2:47 pm #

    Mooi gezegd…

  2. Dorien september 1, 2011 bij 7:29 am #

    Mooie schrijfsel 🙂

  3. We love sweet stuff september 3, 2011 bij 4:37 pm #

    Hi, Deze mini cupcakes waren 1 euro!
    Normaal zijn de cupcakes duurder.
    De mini cupcakes ong. 1,50 of 1.75
    en normale cupcakes meestal tussen 2 en 3 euro.
    Ligt er natuurlijk ook aan wat voor decoratie je gebruikt (marsepein, niets etc.)
    Liefs

  4. saskia september 17, 2011 bij 9:34 am #

    Wauw, erg mooi.

Geef een reactie

