interieur: voor en na

14 Sep

kara paslay

8 Reacties to “interieur: voor en na”

  1. Beauty Koning september 14, 2011 bij 6:39 pm #

    Gek dat zo een klein iets al zoveel kan veranderen. Leuk om te zien!

  2. Carmen september 15, 2011 bij 4:12 pm #

    Wauw, wat een verschil! Alleen bij de een-na-laatste foto vind ik hoe het eerst was mooier, hihi 🙂

  3. lies september 17, 2011 bij 10:05 am #

    superleuke posts weer!
    haha ja, zo ging het ongeveer.. hoewel, eigenlijk moest ik mn cadeaukaart voor V&D opmaken toen ik nog kortingskaart had, en wilde ik die rugzak + andere dingen kopen – had ik gewoon gepind ><' dus moest ik de zwarte tas ng wel kopen om de kaart op te maken, en de bruine tas was maar 15 euro in de sale. dan kan ik toch niet anders?
    maarre ja balthazar <33 ik weet niet echt anderen die ook echt dat soort muziek maken, hoewel 1 lied van ze erg aan asteroids galaxy tour doet denken, maar AGT is veel vrolijker. ik ga zelf ook nog even opzoek naar meer muziek in die stijl! laat me maar weten als je zelf iets tofs vindt 🙂

  4. SOLD OUT FOREVER september 18, 2011 bij 11:14 am #

    heel erg leuk postje!

  5. datschrijvendemeisje september 18, 2011 bij 4:30 pm #

    Leuke foto’s, dat inderdaad weinig een groot verschil maakt 🙂

  6. Marjolein september 20, 2011 bij 5:50 pm #

    wauw, super goed gelukt! Liefs

  7. Saskia oktober 7, 2011 bij 6:47 pm #

    Ziet er leuk uit zeg !

  8. Marijke oktober 17, 2011 bij 9:00 am #

    Wat een groot verschil! En een grote verbetering :).

Geef een reactie

