i am baker

23 Okt

prijs jullie allen gelukkig dat ik mijn taarten niet show. onder het moto ‘het ziet er niet uit maar het smaakt wel’ tover ik af en toe lelijke klassiekers op tafel.

i am baker is een site vol wondermooie, originele taarten mèt recept. neem alvast een kijkje en laat jullie inspireren!

i am baker

4 Reacties to “i am baker”

  1. Sanne oktober 23, 2011 bij 6:16 pm #

    Wat een leuke site. De foto’s zien er erg smakelijk uit.

  2. Saskia oktober 24, 2011 bij 8:47 am #

    Oh ik krijg er spontaan trek van…

  3. Mandy oktober 24, 2011 bij 9:56 am #

    Dat ziet er echt mooi (en lekker!) uit. Helaas kan ik me bij jou aansluiten. Bij mij komt er ook niet zo veel uit, haha.

  4. Kelly oktober 27, 2011 bij 6:20 pm #

    Haha. Koken is niets voor mij.
    Maar het ziet er inderdaad allemaal lekker uit.

Geef een reactie

